Generelle oplysninger
My Cozy Kids
CVR-nr. 42449245
Adresse: Nørregade 10A, 3300 Frederiksværk
My Cozy House
CVR-nr. 42449245
Adresse: Nørregade 6, 3300 Frederiksværk
Telefonnummer : 28257515
Send mail til vores kundeservice "kundeservice@mycozyhouse.dk" hvis din hendvendelse drejer sig om spørgsmål til produkter i vores webshop.
Kundeservicemail besvares normalt indenfor 2 dage.
Betaling
Vi modtager følgende betalingsmidler :
Dankort, Visa/Dankort, VISA Electron, eDankort, MasterCard, Maestro, Visa og Mobile Pay
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt
Vi sender i hele Danmark, ønsker du levering til andre lande skal du kontakte kundeservice for en pris.
GLS Pakke Shop Kr. 39,- / GRATIS fragt v/ køb over kr. 599,-
Levering til Privatadresse Kr. 69,- / GRATIS fragt v/ køb over kr. 599,-
Levering til Erhvervsadresse Kr. 39,- / GRATIS fragt v/ køb over kr. 599,-
Levering af møbler til kantsten 350,- ved ikke brofaste øer skal der påregnes broafgift / GRATIS fragt v/ køb over 6000,-
VIGTIGT: Vælger du levering til en Erhvervs- eller Privatadresse, skal du være opmærksom på, at chaufføren skal kunne aflevere pakken imellem kl. 8-16, hvis dette ikke er muligt, vil den automatisk blive leveret i den nærmeste pakkeshop. Du kan ikke skrive "må stilles", dette kan ikke læses. Vælger du Privatlevering vil du modtage info fra GLS med valgmulighed for om du stadig ønsker levering på din privatadresse, om du ønsker den må stilles et sted eller om den skal videre til en pakkeshop med det samme.
Leveringstiden er 2-5 hverdage, dog kan leveringstiden for møbler være 5-8 hverdage.
Alle Møbler leveres til kantsten og du står selv for indbæring. Hvis du ikke er hjemme og chaufføren ikke kan afleverer din ordre, opkræves returfragt samt fragt for ny levering. Det er derfor vigtigt at sikre sig at der er nogen på adressen i tidsrummet kl. 07-18 på leveringsdagen.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kundeservice@mycozyhouse.dk hvor du oplyser ordre nr. samt vare nr. på de vare du ønsker at returnnere.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller undlade at afhente din ordre i pakkeshoppen uden forudgående aftale, hvis dette gøres uden forudgående aftale må det forventes at der modregnes fragtomkostninger samt pålægges ekspeditionsgebyr på 100kr. inkl. moms. som modregnes inden udbetaling.
Ønsker du at annullerer en ordre med en værdi over DDK 1000,- tages en håndteringsgebyr på 30% af ordrens værdi.
Ændringer i ordre.
Du kan annulerer eller lave ændringer i din ordre op til 1 time efter ordreafgivelsen, dette skal forgå pr. mail. til kundeservice@mycozyhouse.dk
Herefter er ordren bindende og evt. ekstra omkostninger i forbindelse med ændringer, herunder ekstra fragt udgifter vil blivepålagt din ordre.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre, husk stadig at give os besked herom.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post, Dette gælder feks. for møbler som skal returneres igennem fragtmand.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 1500,- dog vil der fra ikke brofaste øer være et gebyr, du står selv for bestilling og returnering af varen samt hæfter for evt. skader påført under transport, alle møbler skal returneres i original embalage for at modtage fuld refusion af købssummen.
Ved returnering af varer returnerer vi ikke fragtomkostningerne
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varen retur.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
My Cozy House
Nørregade 10A
3300 Frederiksværk
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen og med forudgående aftale om returnering.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse efter aftale.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage med mindre andet aftales. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Al hendvendelse vedrørende reklamation skal ske via mail til vores kundeservice og vil blive besvaret inden for 2 dage.
Varen sendes til:
My Cozy House
Nørregade 10A
3300 Frederiksværk
Vi modtager KUN pakker, som sendes direkte til adressen og med forudgående aftale om godkendt reklamation.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Vi videregiver oplysninger i form af adresser og navne til fragtfirmaet GLS, dette gøres for at kunne leverer de købte vare.
Personoplysningerne registreres hos My Cozy House og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på https://mycozyhouse.dk/ er Morten Rasmussen.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kundeservice@mycozyhouse.dk
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 25.02.2024